Publicitat

País Valencià: Per la retirada del lema "el novio es un complemento más ", de la Fira Fiesta y Bodas 2012

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Publicitat

Escrit per L.I. dimecres, 16 de novembre de 2011 09:42

Intersindical Valenciana demana la retirada del lema "el novio es un complemento más ", de la Fira Fiesta y Bodas 2012, organitzada per Fira València. 

Veieu  RTV1, programa + Gente, a partir del minut 35:

 

Intersindical exige más control del "sexismo" en la publicidad



http://www.rtve.es/alacarta/videos/mas-gente/mas-gente-15-11-11/1250020/

 

La Coordinació de l'Àrea de la Dona d'Intersindical Valenciana considera que aquesta publicitat de la Fira de València és sexista i vexatòria de la imatge dels homes: "Encara que aquest tipus de publicitat normalment utilitza de forma sexista la imatge de les dones, en aquest cas és al contrari. No es pot permetre aquesta cosificació de la condició humana, amb independència del sexe" manifesten en un comunicat.

Opinen que potser aquest cas de publicitat sexista faci pensar sobre "la necessitat de controlar la publicitat que de forma habitual tracta a les dones com a cossos en tot tipus d'anuncis ( tractaments per a aprimar-se fins, centres de relax  que amaguen explotació sexual de dones i xiquetes,etc.)".

   

Xile: Pluja de crítiques per la campanya 'Maricón 2.0' contra la violència cap a les dones

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Publicitat

Escrit per A.B. Redacció La Independent/Tamara Vidaurrázaga. SEMIac dimecres, 9 de novembre de 2011 18:11

 

A Santiago de Xile s'ha impulsat una campanya contra la violència cap a les dones del Servei Nacional contra la Dona (SERNAM) anomenada Maricón 2.0, la qual l'eslògan és 'Maricón es el que maltrata a una mujer', que ha despertat nombroses crítiques de diversos sectors de la societat i per motius ben diferents.

La coordinadora de la Xarxa Xilena contra la Violència Domèstica i Sexual, Soledad Rojas, ha considerat que la campanya estava mal plantejada perquè "estigmatiza a un grup social com són els homosexuals, per això és important que es promogui aviat la llei antidiscriminació", ha declarat a SEMIac. El més greu, per Rojas, és que "la campanya immobilitza les dones i així ho mostra la polèmica que se centra en el personatge de Castell i no en la violència contra les dones". 

D'altra banda, un grup de persones, de manera anònima, ha repartit pamflets homofòbics en què s'ha criticat el principal personatge de la campanya: el fotògraf i animador, Jordi Castell, per la seva condició d'homosexual. El papers assenyalaven que la campanya del SERNAM, protagonitzat per un conegut gay de la televisió xilena, promovia l'homosexualitat masculina.

L'any passat la Xarxa ja va criticar la campanya per les mateixes raons: "Sembla com si SERNAM no escoltés a les organitzacions que tenen experiència amb els dones, perquè aquest any ha tornat a passar el mateix amb la campanya al titular-la Maricón 2.0. Una de les crítiques més importants de l'organització feminista és que la campanya governamental "no aporta eines perquè les dones puguin acabar amb les situacions de violència i "les mostra només com a víctimes", va afegir Rojas.

   

País Valencià: Denuncia per llevar els cartells vexatoris d'anuncis del prostíbul EVENONCE

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Publicitat

Escrit per L.I. dimecres, 9 de novembre de 2011 11:20


A la Direcció General de Familia i Dona per a demanar que facen les gestions oportunes  de forma urgent per tal de llevar els cartells vexatoris d'annuncis  del prostíbul EVENONCE. En aquest enllaç de la seua  web s'ofereixen "putas valencia". Les imatges que apareixen en la web són les mateixes dels cartells  que es troben en diferents punts d'aquesta ciutat i municipis de les rodalies:   http://www.evenonce.es

La mateixa denúncia a l'observatori de publicitat sexista de l'Instituto de la Mujer, Madrid: 
  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

 

 

   

Autobusos valencians accepten publicitat de prostitució

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Publicitat

Escrit per L.I. dimecres, 26 d'octubre de 2011 12:30

Notícia El Público

Nou línies de l'Entitat de Transport Metropolità porten anuncis de clubs de cites. La ciutat, però, va vetar el 2009 els busos amb missatges ateus. A mida gegant i a la vista de tothom. Així s'exhibeixen els anuncis de prostíbuls a València, que han trobat en l'Entitat de Transport Metropolità (ATM), empresa de titularitat pública, el seu millor aparador.

Darrera hora: La Generalitat Valenciana ha fet retirar els anuncis de prostitució dels busos.

 


   

Argentina prohibeix la publicació d'avisos de prostitució en els mitjans de comunicació

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Publicitat

Escrit per Artemisa/L.I. dijous, 7 de juliol de 2011 12:59

FLAIX

La mesura, disposada per un decret presidencial, dóna per complert un antic reclam del moviment de dones, col.labora en el disseny de polítiques públiques sobre comunicació i gènere, i acompanya un procés iniciat per diversos mitjans gràfics provincials durant l'any 2010.

'Hem fet un gegantí pas contra el tràfic i la discriminació en signar aquest decret-va assenyalar la presidenta Cristina Fernández de Kirchner des del Saló de les Dones de la Casa de Govern, acompanyada per bona part del gabinet i escoltada per representants del moviment de dones -. La publicació d'ofertes sexuals és un vehicle a la comissió del delicte de tràfic de persones i alhora una profunda discriminació cap a les dones. '

   

Pàgina 2 de 2