Catalunya: Sessions sobre tractament medià tic de la violència masclista en universitats / La Independent / NotÃcies Gènere
Written by D.E.C. La Independent Thursday, 11 December 2014 17:29
Media - ICT - Formació
S'impartiran sessions de formació sobre el tractament medià tic de la violència de gènere per a estudiants de comunicació en deu universitats catalanes, grà cies a un conveni subscrit entre el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i l'Institut Català de les Dones (ICD).
Â
Montserrat Gatell de l'ICD i Roger Loppacher del CAC en la signatura del conveni.
L'objectiu és donar eines a futurs i futures professionals de la comunicació per millorar la representació medià tica d'aquesta xacra i avançar en la seva eradicació.
Les sessions ja van començar a realitzar-se i es duran a terme a: Universitat Abat Oliva, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Rovira i Virgili, Universitat Ramon Llull i Universitat de Vic.
El plantejament de les classes-tallers serà eminentment prà ctic. Es buscarà la reflexió i la participació activa de l'alumnat a partir de la introducció de conceptes bà sics sobre les qüestions de gènere aplicades a la formació i la comunicació. Es treballarà a partir del debat i l'anà lisi de casos prà ctics reals apareguts en els mitjans de comunicació.
Â