Dones de Grà cia es troben a la plaça Dones del 36
Escrit per D.E./Redacció La Independent dijous, 14 de juny de 2012 13:31
Es realitzen jornades culturals del 17 de juny al 18 d'agost
La plaça de les Dones del 36, que porta el nom en homenatge a les dones que van viure la Guerra Civil i la repressió franquista, serà el punt de trobada cultural per a totes les dones del districte de Grà cia, i les que no també, en aquest estiu.
El Consell de Dones de Grà cia ha introduït en la programació cultural del districte produccions fetes i interpretades per dones, ajudant aixà a difondre l'obra d'aquestes i, en especial, de les artistes de Grà cia.
Consideren que cal que en aquesta època de crisi en què estem immersos es doni suport a les artistes que pateixen normalment una manca de visibilitat en els mitjans de comunicació, el que provoca un doble efecte per les dificultats econòmiques.
Programa:
Diumenge 17 de juny: 19.00 h. Danses i taller de Bollywood, amb les Bollywood Diamonds
Dijous 16 d'agost: 19.00 h. Nena no tinguis por, amb el compte contes Elisabet Ulibarri
Dijous 16 d'agost: 19.30 h. La pallassa maga Xicana
Divendres 17 d'agost: 20.00 h. Històries amb Mozart, d' Imma Colomer
Dissabte 18 d'agost: 22.00 h. Música i ball amb Les Galetes Franklin