Jornada del Fòrum Social Català (FSCat): Fem possible un altre món.

No hay traducción disponible

Amb el lema "Fem possible un altre món. Tothom és clau" se celebrarà la Jornada del Fòrum Social Català (FSCat) 2012, el dissabte 9 de juny, a la Plaça Catalunya de Barcelona des de les onze del matí fins a les vuit de la tarda.

La presentació del FSM i del FSCAT serà a càrrec de Martí Olivella i Paco Cabezas, a primera hora del matí i de la tarda. La resta de la jornada es desenvoluparà entre presentacions de projectes i campanyes i activitats ludiques i  artístiques.

En l'apartat de presentació de projectes i campanyes intervindran al matí:  l'advocat Sixto Garganté sobre l'objectiu d' una "Renda de Ciutadania Garantida";  Ramon Franquesa, professor d'economia mundial i Diosdado Toledano, sindicalista sobre "Repensar Europa"; Raimundo Viejo,professor de ciències polítiques sobre "Drets de ciutadania davant les retallades"; EstherVivas, Paco Muñoz i Aigua és vida sobre "Campanyes pel 15 Octubre: Vaga de consum a les transnacionals; Qui paga mana: acció d'obediència civil sobre l'aigua; i Desqualificar les agències de qualificació"; Eva Yuz de SOS Delta sobre " No a Eurovegas"; Jordi Garcia Jané de la Xarxa sobre "Economia Solidària"; i Pepe Beunza de Nova - Innovació Social sobre "Retallada despesa militar, Desarmament i Negocis ocults". 

I a la tarda ho faran: Web de denúncia a la banca sobre "Carta al Banquero"; Arcadi Oliveres, Antonio Fuertes d'ATTAC Acordem i Feliu Madaula de Respolis sobre "Transparència Pública i Penyora fiscal sobre les ajudes a la banca"; Mar Manzaneque, Analista de desenvolupament sobre "Democràcia Directa Participativa"; Albert Noguera, professor dret constitucional i Josep Lluís Martínez, metge, sobre "Assemblees Ciutadanes Constituents". Griselda Piñero sobre "Auditoria ciutadana del deute"; i, finalment, Ada Colau de la PAH  sobre "ILP per la dació en pagament i contra els desnonaments".

També hi haurà diverses actuacions durant tot el dia: Performance Eurovegas, Grup Capoeira, Urbandancefactory,  Poesia, Miguel Angel de la Rosa (música), i PopFolki a la cloenda de l’acte.